Regulamin
REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO LAVAREDO.PL
I. POSTANOWIENIA OGÓLNE
1. Niniejszy regulamin (dalej jako „Regulamin”) określa zasady i warunki korzystania ze sklepu internetowego (dalej jako „Sklep”) dostępnego pod adresem www.lavaredo.pl prowadzonego przez Walkabout Sp. z o.o., a w szczególności określa zasady i tryb zawierania umowy, składania zamówień w Sklepie, dostarczania zamówionych towarów Klientowi, zasad zapłaty ceny oraz innych opłat, uprawnienia Klienta do anulowania zamówienia i odstąpienia od umowy, ograniczeniach prawa do odstąpienia wynikających z art. 38 ustawy o prawach konsumenta, skutkach odstąpienia od umowy, procedurze rozpatrywania reklamacji, odpowiedzialności Sklepu za jakość świadczenia, treści gwarancji i/lub usług posprzedażowych.
2. Regulamin, na podstawie art. 8 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2002 r., nr 144, poz. 1204 z późn. zm.) oraz art. 8 i nast. ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r., poz. 827 z późn. zm.) jest udostępniony nieodpłatnie za pośrednictwem Sklepu, powyższe zapewnia możliwość zapoznania się z jego treścią przed zawarciem umowy. Regulamin udostępniany jest w formie pliku PDF, który umożliwia jego pobranie, utrwalenie i wydrukowanie.
3. Właścicielem, administratorem oraz prowadzącym Sklep jest Walkabout Sp. z o.o., ul. Ruczaj 89, 02-997 Warszawa, wpisana do rejestru przedsiębiorców, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Rejestru Sądowego - pod numerem KRS 0000266633, z kapitałem zakładowym 50.000,00 zł, NIP 5272522063, REGON 140731175 (dalej jako „Sprzedawca i/lub Usługodawca”).
4. Kontakt ze Sklepem możliwy jest za pośrednictwem poczty elektronicznej: sklep@lavaredo.pl; telefonicznie: +48 511 001 888; pisemnie na adres korespondencyjny sklepu: Lavaredo.pl , ul. Ruczaj 89, 02-997 Warszawa.
5. Definicje:
- Sklep - internetowy sklep lavaredo.pl, działający pod adresem www.lavaredo.pl, prowadzony jest przez Sprzedawcę, sprzedającego towary za pośrednictwem Internetu;
- Dni robocze - wszystkie dni tygodnia od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy;
- Czas realizacji zamówienia - czas, w jakim Sklep skompletuje zamówienie i przekaże je przewoźnikowi realizującemu wybraną przez Klienta formę dostawy;
- Klient - osoba fizyczna posiadająca pełną lub ograniczoną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta - dokonująca zakupów w Sklepie, posiadająca konto klienta;
- Konsument – osoba fizyczna, o której mowa w art. 22 ze zn. 1 Kodeksu Cywilnego, dokonująca ze Sprzedawcą w Sklepie, czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową;
- Przedsiębiorca na prawach konsumenta - osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą, która zawiera ze Sprzedawcą umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, lecz nieposiadającą dla niej charakteru zawodowego, który wynika w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionym w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
- Konto Klienta - narzędzie administracyjne w Sklepie (podstrona), udostępniane jednemu określonemu Klientowi jako konto w Sklepie, w sposób autoryzowany (z użyciem loginu i hasła osobistego), za pomocą, którego Klient może korzystać ze Sklepu w zakresie i na warunkach określonych Regulaminem, w szczególności składać zamówienia, dokonywać zakupów i płatności w Sklepie, monitorować status zamówienia, przeglądać historię;
- Hasło – indywidualny ciąg znaków zdefiniowany przez Klienta, w trakcie procesu rejestracji w Sklepie lub później, umożliwiający dostęp do Konta Klienta;
- Login – unikalny ciąg znaków podany przez Klienta podczas rejestracji w Sklepie, wykorzystywany w momencie logowania do Konta Klienta, który jednoznacznie go identyfikuje;
- Przelew tradycyjny - płatność wykonywana przez Klienta poprzez rachunek bankowy, stacjonarnie w banku lub na poczcie;
- Przelew elektroniczny - płatność wykonywana przez Klienta poprzez internetowy rachunek bankowy, za pośrednictwem systemów płatności elektronicznej (on-line);
- Bezpośrednie koszty zwrotu towaru – standardowe koszty przesyłki ekonomicznej o określonej wadze państwowego operatora pocztowego tj. Poczty Polskiej S.A.;
- Rejestracja – jednorazowa dowolna i bezpłatna czynność, polegająca na założeniu przez Klienta Konta Klienta, dokonana z wykorzystaniem panelu administracyjnego udostępnionego przez prowadzącego Sklep na stronie Sklepu;
- Towar – rzecz ruchoma będąca przedmiotem Umowy sprzedaży;
- Usługa (Usługi) – usługa świadczona przez Usługodawcę drogą elektroniczną na zasadach określonych w Regulaminie za pośrednictwem Sklepu;
- Zamówienie – oświadczenie woli Klienta stanowiące ofertę zawarcia Umowy sprzedaży z Sprzedawcą, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży na odległość za pośrednictwem Sklepu Internetowego określające rodzaj i liczbę Towarów będących przedmiotem Umowy sprzedaży.
- Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży w rozumieniu Kodeksu cywilnego, zawierana pomiędzy Sprzedawcą a Klientem z wykorzystaniem środków porozumiewania się na odległość za pośrednictwem Sklepu, której przedmiotem są Towary;
- Kodeks Cywilny - Ustawa Kodeks Cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 (Dz. U. z 2014 r. poz.121 z zm.);
- Ustawa o prawach konsumenta - Ustawa o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 roku (Dz. U. z 2014 r poz. 827);
- Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną - Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 (Dz. U z 2013 r poz. 1422 z zm.).
II. SKŁADANIE REZERWACJA TOWARÓW I REALIZACJA ZAMÓWIEŃ
1. Sklep prowadzi sprzedaż towarów i usług za pośrednictwem sieci Internet. Informacje o towarach i usługach Sklep zamieszcza na stronie www.lavaredo.pl.
2. Sklep nie pobiera opłat za rejestrację, utworzenie Konta Klienta oraz za przeglądanie oferty Sklepu.
3. Dostęp do Internetu może się wiązać z koniecznością ponoszenia opłat na rzecz dostawcy tej usługi.
4. Klient przyjmuje do wiadomości, że obsługa Klienta w Sklepie odbywa się przy wykorzystaniu systemu teleinformatycznego, zapewniającego przetwarzanie danych osobowych, o których mowa w Regulaminie, poprzez sieć telekomunikacyjną, zgodnie z Ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
5. Sklep wykorzystuje pliki typu cookie, aby gromadzić informacje związane z korzystaniem ze Sklepu przez Klienta w celu utrzymania sesji zalogowanego Klienta oraz do prowadzenia statystyk oglądalności podstron Sklepu. Klient może w każdej chwili usunąć umieszczone pliki cookie lub zablokować umieszczanie plików cookie za pomocą opcji dostępnych w jego przeglądarce internetowej. Szczegółowe informacje odnośnie zasad przechowywania i dostępu do informacji na urządzeniach Usługobiorcy zawarto w Polityce Cookies dostępnej na stronie sklepu www.lavaredo.pl.
6. Warunkiem korzystania ze Sklepu jest zapoznanie się z Regulaminem oraz jego akceptacja.
7. Celem założenia Konta Klienta, Klient powinien dokonać rejestracji na stronie internetowej Sklepu, znajdującej się pod adresem www.lavaredo.pl. Rejestracji dokonuje się poprzez wypełnienie formularza rejestracyjnego. Formularz rejestracyjny Klient wypełnia tylko raz, ustanawiając w szczególności własny Login oraz Hasło. Po dokonanej rejestracji w Sklepie, każdorazowe logowanie do Konta klienta odbywa się przy użyciu danych podanych w formularzu rejestracyjnym.
8. Zakazane jest dostarczanie przez Klienta treści o charakterze bezprawnym. W przypadku otrzymania przez Sklep urzędowego zawiadomienia lub wiarygodnej wiadomości o bezprawnym charakterze przechowywanych danych dostarczanych przez Klienta, Sklep może uniemożliwić dostęp do tych danych. Wypełniając formularz rejestracyjny Klient potwierdza prawdziwość zawartych w nim danych.
9. Sklep sprzedaje i dostarcza towary wolne od wad, wyłącznie w opakowaniach przewidzianych przez producenta. Towar zamówiony przez Klienta jest fabrycznie nowy i posiada gwarancję producenta lub dystrybutora.
10. Zamówienie są przyjmowane przez Sklep, 7 dni w tygodniu i 24 godziny na dobę. Sklep realizuje zamówienia w dni robocze. Zamówienia złożone w dni wolne od pracy będą realizowane w pierwszym dniu roboczym następującym po dniu, w którym zamówienie zostało złożone.
11. Do dokonywania zakupów w Sklepie niezbędne jest posiadanie przez Klienta aktywnego konta poczty elektronicznej.
12. Klient składa zamówienie w Sklepie poprzez wypełnienie formularza zamówienia. W celu złożenia zamówienia Klient zobowiązany jest dokonać:
- wyboru zamawianych towarów i/lub usług,
- wyboru sposobu dostawy, spośród dostępnych oraz wskazania adresu dostawy,
- wyboru sposobu płatności spośród dostępnych w Sklepie,
- wskazania, czy chce otrzymać fakturę VAT oraz podania danych do faktury (NIP oraz adresu na jaki ma być wystawiona faktura).
13. Informacje o towarach stanowią zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego. Klient, przesyłając do Sklepu zamówienie, składa ofertę zawarcia umowy sprzedaży zamawianych towarów lub usług ze Sklepem. Każda płatność zrealizowana przez Klienta - z wyjątkiem płatności realizowanej przy odbiorze zamówienia - stanowi do momentu wysłania przez Sklep potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji, przedpłatę na poczet realizacji zamówienia. W wyniku złożonego przez Klienta zamówienia, Sklep przesyła do Klienta specyfikację dokonanego przez Klienta zamówienia na podany przez Klienta adres e-mail oraz numer zamówienia. Specyfikacja, o której mowa w zdaniu poprzednim, nie stanowi potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji.
14. Potwierdzenie przyjęcia zamówienia do realizacji, zostanie wysłane na podany przez Klienta adres e-mail, stanowiąc oświadczenie o przyjęciu oferty, o której mowa powyżej, niezwłocznie po zweryfikowaniu przez Sklep dostępności towarów.
15. Potwierdzenie wszystkich istotnych elementów zamówienia następuje po jego złożeniu, poprzez wysłanie przez Sklep wiadomości e-mail do Klienta stanowiącej potwierdzenie przyjęcia zamówienia do realizacji. Z tą chwilą, uważa się umowę sprzedaży pomiędzy Sklepem, a Klientem za zawartą. Klient rozumie, że złożenie zamówienia a następnie po otrzymaniu od Sklepu potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji wiąże się z obowiązkiem zapłaty. Do przesyłki zawierającej towar dołączony jest paragon (rachunek), faktura VAT lub uproszczona faktura VAT.
16. Klient jest informowany o statusie zamówienia w Koncie Klienta.
17. Zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem dostępności towaru. W przypadku braku możliwości realizacji zamówienia, Sklep niezwłocznie zawiadomi o tym fakcie Klienta. Powiadomienie wraz z informacją o przysługujących Klientowi prawach, w szczególności prawie odstąpienia od umowy przysługującego Klientom będącym Konsumentami lub Przedsiębiorcami na prawach konsumenta, zostanie wysłane na adres e-mail wskazany przez Klienta w formularzu zamówienia. W przypadku zapłaty przez Klienta za zamówienie, o którym mowa w zdaniu powyżej, Sklep zwróci wpłacone pieniądze.
18. W przypadku braku dostępności towaru, Klient jest informowany o stanie zamówienia i podejmuje decyzję o sposobie jego dalszej realizacji. Klient ma następujące możliwości: wydłużenie czasu oczekiwania - wybór przez Klienta tej możliwości powoduje zrealizowanie zamówienia w wydłużonym terminie, po zaakceptowaniu daty dostępności towaru, lub odstąpienie od umowy - anulowanie całości zamówienia.
19. W przypadku braku możliwości realizacji części zamówienia, Klient jest informowany o stanie zamówienia i podejmuje decyzję o sposobie jego dalszej realizacji. Klient ma następujące możliwości: częściowa realizacja - wybór przez Klienta tej możliwości powoduje zrealizowanie zamówienia dotyczącego wyłącznie dostępnych towarów, lub odstąpienie od umowy - anulowanie całości zamówienia. Jeżeli Klient dokonał zapłaty za towar objęty zamówieniem, Sklep zwróci należność zgodnie z procedurą opisaną w dziale Zwrot należności Klientom.
20. Do sprzedaży promocyjnej oraz wyprzedaży przeznaczona jest ograniczona ilość towarów. Realizacja zamówień następuje według kolejności wpływania zamówień, aż do wyczerpania się zapasów objętych tą formą sprzedaży w Sklepie.
21. W celu zapewnienia bezpieczeństwa transakcji, Sklep zastrzega sobie prawo do kontaktu telefonicznego lub e-mail z Klientem w celu potwierdzenia zamówienia.
22. W przypadku wątpliwości, co do poprawności danych teleadresowych, w szczególności braku danego adresu w ogólnodostępnych bazach adresów, nieprawidłowego kodu pocztowego itp., Sprzedawca skontaktuje się z Klientem telefonicznie lub poprzez e-mail w celu weryfikacji danych.
23. Sklep realizuje tylko zamówienia złożone przez Internet.
24. Sklep umożliwia Klientom dokonywanie rezerwacji towarów do odbioru osobistego poprzez złożenia zamówienia za pomocą koszyka zamówień i przekazania go bezpośrednio do lokalu stacjonarnego właściciela sklepu.
III. ZMIANY W ZAMÓWIENIACH
1. Klient może dokonywać zmian w zamówieniu lub je anulować w każdym momencie zanim Sklep przyjmie jego ofertę. Aktualny status zamówienia dostępny jest po zalogowaniu na Konto Klienta. Wprowadzanie zmian możliwe jest za pośrednictwem Konta Klienta lub formularza kontaktu na stronie Sklepu.
2. Zmian w zamówieniu lub jego anulowania, nie można dokonać drogą telefoniczną.
IV. CENY TOWARÓW
1. Wszystkie ceny towarów zamieszczone w Sklepie, podawane są w złotych polskich, zawierają podatek VAT, oraz nie zawierają kosztów dostawy.
2. Cena podana przy każdym towarze w Sklepie, jest wiążącą w chwili złożenia przez Klienta zamówienia.
3. Ceny w Sklepie nie podlegają negocjacji.
4. Koszty dostawy zamówionego przez Klienta towaru określane są w formularzu zamówienia po dokonaniu wyboru sposobu wysyłki, ale przed złożeniem zamówienia, razem z łączną ceną za wszystkie nabyte towary lub usługi.
5. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie Sklepu, wprowadzania nowych oraz usuwania wybranych towarów z oferty Sklepu, zmian kosztów dostawy, przeprowadzania i odwoływania na stronach Sklepu akcji promocyjnych, wyprzedaży, bądź wprowadzania w nich zmian, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie regulaminami. Uprawnienie powyższe nie ma wpływu na ceny towarów w zamówieniach złożonych przed datą zmiany ceny, datą wejścia w życie zmiany warunków akcji promocyjnych lub wyprzedaży.
6. Akcje promocyjne w Sklepie nie podlegają łączeniu, o ile właściwy regulamin nie stanowi inaczej.
7. Do każdego zakupu dokonanego przez Konsumenta bądź Przedsiębiorcę na prawach konsumenta dołączony jest paragon fiskalny lub na jego życzenie faktura VAT. Chęć otrzymania faktury do paragonu należy zgłosić w chwili składania zamówienia. Do każdego zakupu dokonanego przez pozostałych Klientów dołączony jest paragon fiskalny z numerem NIP jako faktura uproszczona do kwoty 450 zł brutto a powyżej kwoty 450 zł standardowa faktura VAT.
8. Klient akceptuje wystawianie i przesyłanie faktur , duplikatów faktur oraz faktur korygujących w formie elektronicznej. Zgoda na otrzymywanie faktur w formie elektronicznej jest równoznaczna z rezygnacją z otrzymywania ich w formie papierowej.
9. Faktury, duplikaty faktur oraz faktury korygujące w formie elektronicznej będą przesyłane za pośrednictwem poczty elektronicznej z adresu e-mail: sklep@lavaredo.pl na adres e-mail wskazany przez Klienta podczas składania zamówienia.
10. W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży przez Klienta lub zwrotu środków w związku z uznaną reklamacją, po otrzymaniu zwrotu towarów przez Sprzedawcę, na adres e-mail Klienta zostanie wysłana faktura korygująca. Doręczenie elektronicznej faktury korygującej następuje z chwilą, gdy wiadomość zawierająca elektroniczną fakturę zostanie wysłana na adres e-mail Klienta, bez konieczności dodatkowego potwierdzenia jej odbioru przez Klienta.
11. Faktury korygujące wystawione przez Sprzedawcę każdorazowo rodzą po stronie Klienta obowiązek pomniejszenia podatku naliczonego w miesiącu wystawienia faktury korygującej.
V. CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA, OGRANICZENIA W DOSTAWIE TOWARÓW
1. Maksymalny czas dostawy towaru wynosi 14 dni roboczych. Dostawa realizowana jest na adres wskazany przez Klienta.
2. Jeżeli towar dostępny jest w Sklepie, zamówienie Klienta złożone do godziny 14:00 Sklep realizuje w terminie jednego dnia roboczego od zawarcia umowy sprzedaży. Natomiast zamówienie Klienta złożone po godzinie 14:00, Sklep realizuje w terminie dwóch dni roboczych, z zastrzeżeniem ust. 3 i 4 poniżej.
3. Towar wysyłany jest do Klienta wyłącznie w dni robocze.
4. Przy zamówieniach opłaconych przelewem tradycyjnym lub elektronicznym, towar wysyłany jest do Klienta po zaksięgowaniu wpłaty przez Sklep. Powyższe nie dotyczy zamówień z dostawą „za pobraniem”.
5. Sklep realizuje wyłącznie dostawy na terytorium Polski.
6. Sklep realizuje dostawy za pośrednictwem firm kurierskich oraz umożliwia odbiór osobisty zarezerwowanych towarów w lokalach właściciela sklepu, wyszczególnionych na stronie www.lavaredo.pl w sekcji „NASZE SKLEPY”. Lista firm kurierskich w Sklepie Internetowym Lavaredo.pl określona jest na stronie www.lavaredo.pl w sekcji „DOSTAWA”. Zasady odbioru osobistego towarów zarezerwowanych w sklepie lavaredo.pl określone są na stronie www.lavaredo.pl w sekcji „ODBIÓR OSOBISTY”.
7. Przy zamówieniach z dostawą na terytorium Polski, które zostały opłacone przelewem tradycyjnym lub elektronicznym, koszty zwykłej dostawy pokrywa Klient. Sprzedawca pokrywa koszty zwykłej dostawy w przypadku zamówienia towaru, którego wartość przekracza kwotę zamówienia kwalifikującego się do „bezpłatnej dostawy” określonego na stronie www.lavaredo.pl w sekcji „Dostawa”.
8. Zwykła dostawa dokonywana jest za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej. W przypadku odstąpienia od umowy przez Konsumenta lub Przedsiębiorcę na prawach konsumenta, Sprzedawca zwraca Konsumentowi lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta poniesione przez niego zwykłe koszty dostawy zamówienia. Konsument oraz Przedsiębiorca na prawach konsumenta ponosi jednak bezpośrednie koszty zwrotu towaru.
9. Koszt dostawy zawsze wskazywany jest podczas wypełniania formularza zamówienia, przed złożeniem zamówienia.
10. Sprawdzenie stanu przesyłki i określenie charakteru naruszenia lub zniszczenia opakowania dokonane w obecności kuriera lub pracownika poczty, w tym sporządzenie protokołu szkody, ułatwi Sklepowi rozpatrzenie reklamacji.
VI. FORMY PŁATNOŚCI, ROZPOCZĘCIE REALIZACJI ZAMÓWIENIA
1. Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione towary z dostawą na terytorium Polski:
- płatność przy odbiorze - realizacja zamówienia rozpoczyna się po zakończeniu procesu składania zamówienia;
- za pobraniem tzn. gotówką lub płatność karta kredytową lub debetowa przy odbiorze Towaru (wysyłka za pobraniem) - realizacja zamówienia rozpoczyna się po zakończeniu procesu składania zamówienia;
- przelew tradycyjny – realizacja zamówienia rozpoczyna się po wpłynięciu wpłaty na rachunek bankowy Sklepu;
- przelew elektroniczny, kartą płatniczą lub kredytową w jednym z systemów płatności elektronicznych akceptowanych przez Sklep (Przelewy24) - realizacja zamówienia rozpoczyna się po otrzymaniu przez Sklep potwierdzenia poprawnego wykonania operacji od operatora płatności;
- płatność za pośrednictwem sytemu PayPal - realizacja zamówienia rozpoczyna się po otrzymaniu przez Sklep potwierdzenia poprawnego wykonania operacji od operatora płatności;
- płatność za pośrednictwem systemu Allegro Finanse w przypadku zamówień realizowanych za pośrednictwem systemu Allegro - realizacja zamówienia rozpoczyna się po otrzymaniu przez Sklep potwierdzenia poprawnego wykonania operacji od operatora płatności;
- płatność kartą podarunkową zakupioną od Sprzedawcy lub nabytą od osoby trzeciej; Regulamin kart podarunkowych dostępny w załączniku nr do regulaminu.
- płatność ratalna poprzez system ratalny eRaty Santander - realizacja zamówienia rozpoczyna się po zakończeniu procesu składania zamówienia oraz otrzymaniu od banku informacji o przyznaniu kredytu klientowi
2. Sklep nie pobiera prowizji za wybranie określonej formy płatności, aczkolwiek taka opłata może być naliczona przez operatora danej płatności. Jeżeli taka opłata zostanie naliczona to przy podsumowaniu płatności pojawi się opłata za wybrane produkty oraz dodatkowa płatność za wybraną formę płatności.
W przypadku wybranych towarów, Sklep zastrzega sobie możliwość wyłączenia niektórych form płatności za zamówienie, o czym Klient będzie poinformowany na Stronie produktowej.
3. Wybór właściwej formy płatności następuje podczas wypełniania formularza zamówienia.
4. Sklep zastrzega sobie prawo do wyłączenia możliwości dokonania zapłaty za zamówienie „za pobraniem” wobec Klienta, który nie odbierze dwóch kolejno wysłanych zamówień płatnych przy odbiorze.
5. Dane do przelewu: Walkabout Sp. z o.o., ul. Ruczaj 89, 02-997 Warszawa, Alior Bank, numer rachunku 87 2490 0005 0000 4520 9323 2331.
VII. WARUNKI ŚWIADCZENIA USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ
1. Składanie zamówień przez Internet jest możliwe pod warunkiem spełnienia przez system teleinformatyczny Klienta następujących minimalnych wymagań technicznych:
- aktywne połączenie z Internetem pozwalające na obustronną komunikację przez protokół HTTPS,
- prawidłowo zainstalowaną przeglądarkę internetową obsługującą standard HTML 5 oraz technologię kaskadowych arkuszy stylów (CSS3), np. Internet Explorer w wersji 9.0 lub nowszej, Mozilla Firefox w wersji 7.0 lub nowszej, Google Chrome w wersji 10.0 lub nowszej, Opera w wersji 10.0 lub nowszej,
- włączoną obsługę Java Script oraz cookies (zwykle domyślnie włączona w przeglądarce),
- aktywny adres e-mail,
2. Sklep przesyła Klientom, będącym Konsumentami opisane w niniejszym regulaminie e-maile, będące treścią cyfrową w rozumieniu przepisów ustawy o prawach konsumenta wyłącznie celem prawidłowej realizacji usług Sklepu.
3. Sklep Lavaredo.pl publikuje za pośrednictwem Internetu informacje o swojej ofercie na stronie https://www.lavaredo.pl i świadczy drogą elektroniczną – zgodnie z niniejszym regulaminem – następujące usługi:
- umożliwia zakup towarów i usług znajdujących się w bazie Sklepu Internetowego Lavaredo.pl za pomocą koszyka zamówień,
- umożliwia rejestrację Konta klienta oraz dodawanie produktów do "Listy towarów obserwowanych",
- umożliwia dokonywanie rezerwacji towarów celem przekazania ich bezpośrednio do wybranego lokalu stacjonarnego przedsiębiorcy, za pomocą koszyka zamówień,
- umożliwia zamieszczanie opinii o towarach znajdujących się w Sklepie Internetowym Lavaredo.pl na zasadach określonych w punkcie VIII Regulaminu,
- umożliwia zapisanie się i subskrypcję newslettera Lavaredo.pl, który zawiera informacje handlowe.
4. Usunięcie konta klienta lub anulowanie subskrypcji na newsletter następuje na wniosek klienta wysłany na adres email sklep@lavaredo.pl. Sklep usuwa zarejestrowane Konto Klienta lub/i adres e-mail z listy subskrybentów bez zbędnej zwłoki.
VIII. ZAMIESZCZANIE OPINNI W SERWISIE SKLEPU INTERNETOWEGO LAVAREDO.PL
1. Sprzedawca umożliwia, zamieszczanie opinii o towarach dostępnych w ofercie handlowej Sklepu Internetowego Lavaredo.pl. Klient przyjmuje do wiadomości, że zamieszczenie opinii jest dobrowolne i automatycznie o znacza jego zgodę na nieodpłatny wgląd do treści opinii przez innych klientów przeglądających Sklep Internetowy Lavaredo.pl oraz Sprzedawcę. Opinie publikowane są przy opisach towarów, których dotyczyły na stronie internetowej Sklepu w terminie do 14 dni od daty ich zamieszczenia, na czas nieoznaczony.
2. Sprzedawca dołoży starań, aby zapewnić weryfikację zgodności z regulaminem treści zamieszczanych opinii.
3. Zakazane jest zamieszczanie opinii bezprawnych, a w szczególności:
- naruszających prawa osób trzecich, w tym osób prawnych,
- nawołujących do nienawiści i/lub przemocy,
- sprzecznych z prawem, obraźliwych, niemoralnych oraz niezgodnych z ogólnie przyjętymi dobrymi zwyczajami i normami społecznymi,
- sprzecznych z interesem Sklepu (nieuczciwa konkurencja)
4. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do nie umieszczania całości lub części opinii gdy jej treść stanowić może naruszenie zapisów niniejszego Regulaminu lub obowiązujących przepisów prawa.
5. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do nie umieszczania całości lub części opinii pochodzących od niezweryfikowanych klientów, np. takich, którzy nie dokonali zakupu towaru lub usługi czy nie podali danych osobowych.
IX. PRZETWARZANIE DANYCH KLIENTA
1. Na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/678 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz.UE.L 2016 Nr 119), (zwanego dalej „RODO“), Sprzedawca informuje, że: Administratorem Danych Osobowych jest Walkabout Sp. z o.o., ul. Ruczaj 89, 02-997 Warszawa, wpisana do rejestru przedsiębiorców, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Rejestru Sądowego - pod numerem KRS 0000266633.
2. Dane osobowe podane przez Klientów w miejscach do tego przeznaczonych, Sprzedawca jako administrator danych przetwarza zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz zgodnie z polityką prywatności dostępną na stronie www.lavaredo.pl w sekcji „Polityka prywatności”.
X. REKLAMACJE i GWARANCJA
1. Na każdy towar zakupiony w Sklepie udzielana jest gwarancja producenta, importera lub sprzedawcy, obowiązująca na terenie Polski. Wszelkie informacje dotyczące osoby gwaranta, okresu gwarancji, warunków odpowiedzialności gwaranta wskazane są w treści opisu towaru i na stronie Sklepu www.lavaredo.pl.
2. Z tytułu gwarancji Klient może żądać nieodpłatnej naprawy lub wymiany zakupionego towaru na niewadliwy.
3. W przypadku Klienta, niebędącego Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta, odpowiedzialność Sklepu z tytułu rękojmi zostaje wyłączona na podstawie art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego.
4. W przypadku stwierdzenia niezgodności towaru z umową Klientowi, będącemu Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta, przysługuje prawo do złożenia reklamacji w Sklepie. Uprawnienie to przysługuje w ciągu 2 (dwóch) lat od daty doręczenia towaru, pod warunkiem zawiadomienia Sklepu o niezgodności w ciągu 1 roku od jej wykrycia. W takim przypadku Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta powinien odesłać towar na adres Sprzedawcy. Do odsyłanego towaru należy dołączyć dokument zakupu oraz wskazać Sprzedawcy dane Klienta, dokonującego reklamacji, przyczyny reklamacji oraz sposób rozpatrzenia reklamacji, jakim zainteresowany jest Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta. W tym celu Klient może skorzystać z gotowego formularza reklamacji, który jest dostępny do pobrania w zakładce reklamacje na stronie internetowej Sklepu.
5. W razie wykrycia wady nabytego towaru, w celu rozpoczęcia procedury reklamacyjnej, Klient winien niezwłocznie po wykryciu wady skontaktować się ze Sklepem na adres e-mail reklamacje@lavaredo.pl oraz postępować zgodnie z postanowieniami Regulaminu oraz instrukcjami Sprzedawcy zawartymi w dziale REKLAMACJE (RMA), do którego dostęp uzyska po zalogowaniu na Konto Klienta.
6. Sprzedawca nie odpowiada za wady wynikające z naturalnego zużycia towaru (produktu), jego części lub materiału, z którego został wykonany.
7. Do obowiązków Klienta przed odbiorem towaru należy sprawdzenie, czy towar jest zgodny z zamówieniem oraz czy nie uległ uszkodzeniu w czasie transportu. W przypadku, gdy towar jest niezgodny z zamówieniem, niekompletny bądź uszkodzony, Klient powinien odmówić przyjęcia przesłanego towaru z jednoczesnym sporządzeniem protokołu reklamacji. W umowie przewozu (zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15 listopada 1984 r. Prawo przewozowe, Dz.U. z 1984 r. Nr 53, poz. 272 ze zm.), sporządzenie protokołu stanowi podstawę rozpatrzenia reklamacji Klienta w zakresie szkód powstałych podczas przewozu. Protokół powinien zawierać dokładny opis uszkodzenia lub stwierdzonych braków, oznaczenie dostawcy, numer zamówienia i numer przesyłki, jak również datę i godzinę doręczenia przesyłki.
8. Klient, niebędący Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta, zobowiązany jest w terminie 24 godzin zawiadomić Sklep o zaistniałych wadach towaru. Po dostarczeniu zareklamowanego towaru do Sklepu i potwierdzeniu zasadności odmowy przyjęcia towaru przez Klienta, Sklep realizuje reklamację zgodnie z procedurą.
9. Reklamowany towar należy odesłać na adres korespondencyjny sklepu: Lavaredo.pl, ul. Ruczaj 89, 02-997 Warszawa, Dział RMA. Do reklamowanego towaru należy dołączyć dokument zakupu.
10. Sprzedający nie przyjmuje przesyłek z reklamowanym towarem, wysyłanych przez Klienta „za pobraniem”.
11. Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni od dnia dostarczenia do Sprzedawcy reklamowanego towaru. Towar do reklamacji powinien być oddany czysty, w innym przypadku Sprzedawca jest uprawniony do naliczenia kosztów czyszczenia towaru zgodnie z cennikiem serwisowym. Potwierdzeniem przyjęcia towaru do reklamacji przez Sprzedawcę jest pisemne potwierdzenie Sprzedawcy lub dowód odbioru przesyłki przez Sprzedawcę.
12. W przypadku uznania reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy. Jeśli nie będzie to możliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów towaru), Sklep zwróci Konsumentowi lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta równowartość ceny towaru. Koszty związane z odesłaniem towaru reklamowanego (bezpośrednie koszty zwrotu) Sklep zwraca po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji Klienta. W przypadku napraw wymagających skorzystania ze specjalistycznego serwisu producenta termin naprawy może ulec wydłużeniu. Czas naprawy może zostać wydłużony maksymalnie do trzech miesięcy.
13. Po rozpatrzeniu reklamacji towar zostanie wydany Klientowi lub pisemnie upoważnionej przez niego osobie albo odesłany na adres Klienta. Nieodebranie towaru przez Klienta, w przypadku zadeklarowania osobistego odbioru reklamowanego towaru w sklepie stacjonarnym lub zwrotu przesyłki z reklamowanym towarem do Sprzedawcy w wyniku jej niepodjęcia przez Klienta w terminie sześciu miesięcy od daty rozpatrzenia reklamacji, zgodnie z art. 180 kodeksu cywilnego, w związku z art. 60 Kodeksu cywilnego, Sprzedawca potraktuje jako wolę wyzbycia się własności, co skutkuje uznaniem towaru za porzucony.
14. Nieodebranie towaru przez Klienta, w przypadku zadeklarowania osobistego odbioru reklamowanego towaru w sklepie stacjonarnym lub zwrotu przesyłki z reklamowanym towarem do Sprzedawcy w wyniku jej niepodjęcia przez Klienta będzie skutkowało naliczeniem opłaty za magazynowanie. Klient będzie zobowiązany do zapłaty na rzecz Sprzedawcy wynagrodzenia za magazynowanie towaru w kwocie 0,05 % wartości netto nieodebranego towaru za każdy dzień opóźnienia w odbiorze; wynagrodzenie płatne jest z dołu, na koniec danego miesiąca, a do wyżej wskazanej kwoty doliczony zostanie podatek VAT.
15. Klient będący Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach lub na stronach internetowych podmiotów uprawnionych do pozasądowego rozpatrywania sporów. Mogą nimi być w szczególności rzecznicy praw konsumenta lub Wojewódzkie Inspektoraty Inspekcji Handlowej, których lista jest dostępna na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów pod adresem https://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php. Pod adresem https://ec.europa.eu/consumers/odr/ dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR).
XI. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
1. Klient uprawniony jest do złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość, w każdym momencie zanim Sprzedawca przyjmie jego ofertę tj. w trakcie składania zamówienia. W takiej sytuacji umowę uznaje się za niezawartą.
2. Konsument oraz Przedsiębiorca na prawach konsumenta dokonujący zakupów w Sklepie, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie w terminie czternastu dni (14 dni). Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie czternastu dni (14 dni), od dnia, w którym objął w posiadanie towar lub, w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Konsumenta lub Przedsiębiorcę na prawach konsumenta weszła w posiadanie towaru. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Wzór formularza oświadczenia o odstąpieniu od umowy jest udostępniony na stronie internetowej. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
3. Można skorzystać z jednego z następujących sposobów odstąpienia od umowy:
- wysłanie pisemnego oświadczenia o odstąpienia od umowy na adres korespondencyjny sklepu: Lavaredo.pl, ul. Ruczaj 80, 02-997 Warszawa.
- wysłanie odstąpienia od umowy na adres mailowy: sklep@lavaredo.pl.
4. Sklep przesyła na adres poczty elektronicznej Konsumenta lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy niezwłocznie po jego otrzymaniu.
5. Sprzedawca zwraca Konsumentowi oraz Przedsiębiorcy na prawach konsumenta wszystkie dokonane przez niego płatności (w tym koszty dostawy/wysyłki towaru do Klienta), w terminie czternastu dni (14 dni) od otrzymaniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Bezpośrednie koszty zwrotu towaru ponosi Klient.
6. Jeżeli Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta wybrał sposób dostarczenia towaru inny niż zwykły sposób dostawy towaru, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu poniesionych przez niego dodatkowych kosztów, przekraczających bezpośrednie koszty zwrotu towaru.
7. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta, chyba, że Klient wyraźnie zgodzi się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
8. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta, do chwili otrzymania towaru z powrotem lub dostarczenia dowodu odesłania towaru, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
9. Konsument oraz Przedsiębiorca na prawach konsumenta ma obowiązek zwrócić towar do Sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie czternaście dni (14 dni) od dnia, w którym odstąpił od umowy na adres korespondencyjny: Lavaredo.pl, ul. Ruczaj 89, 02-997 Warszawa. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie towaru przed jego upływem.
10. Konsument oraz Przedsiębiorca na prawach konsumenta ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.
11. Sprzedający nie przyjmuje przesyłek z zwracanym towarem, wysyłanych przez Klienta „za pobraniem”.
12. W przypadku zwrotu do zamówienia opłaconego systemem ratalnym Sprzedawca wyklucza możliwość zwrotu częściowego do zamówienia. W takim przypadku Konsument oraz Przedsiębiorca na prawach konsumenta zobowiązany jest do zwrotu wszystkich produktów dostarczonych do niego w ramach takiego zamówienia.
13. Prawo Konsumenta oraz Przedsiębiorcy na prawach konsumenta do odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadku:
- w którym przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
- w którym przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
- w którym przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
- w którym przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
- dostarczeniu treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnienie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
14. Wyjaśnienia dotyczące prawa odstąpienia od umowy przez Konsumenta oraz Przedsiębiorcy na prawach konsumenta:
- Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
- Termin odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub, w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy (data dostawy).
- Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować Walkabout Sp. z o.o., ul. Ruczaj 89, 02-997 Warszawa, Lavaredo.pl, e-mail: sklep@lavaredo.pl, o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia woli (na przykład pismo wysłane pocztą, lub pocztą elektroniczną).
- W celu złożenia oświadczenie woli o odstąpieniu od umowy, Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia, dostępnego na stronie internetowej Sklepu, jednak nie jest to obowiązkowe. Mogą Państwo również wypełnić i przesłać formularz odstąpienia drogą elektroniczną na adres e-mail sklep@lavaredo.pl. Jeżeli skorzystają Państwo z tej możliwości, prześlemy Państwu niezwłocznie potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy; w przypadku odstąpienia wysłanego drogą elektroniczną na zwrotny adres poczty elektronicznej, w pozostałych przypadkach drogą pisemną na Państwa adres.
- Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
- Zwracamy uwagę, iż zgodnie z art. 38 ustawy z dniach 30 maja 2014 roku, o prawach konsumenta, ze względu na ochronę zdrowia i względy higieniczne, prawo do odstąpienia od umowy nie będzie Państwu przysługiwać w przypadku otwarcia zapieczętowanych środków czyszczących.
15. Wyjaśnienia dotyczące skutków prawa odstąpienia od umowy przez Konsumenta lub Przedsiębiorcę na prawach konsumenta:
- W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia towaru do Państwa, niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
- Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania towaru lub do czasu dostarczenia nam dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
- Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy.
- Termin ten jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni. Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.
- Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
16. Postanowień działu XI nie stosuje się do Klientów niebędących Konsumentami lub Przedsiębiorcami na prawach konsumenta.
XII. ZWROT NALEŻNOŚCI KLIENTOM
1. Z zastrzeżeniem odpowiednich postanowień Ustawy o prawach konsumenta, w przypadku zaistnienia okoliczności zobowiązujących Sklep do zwrotu należności wpłaconych przez Klienta na rzecz Sklepu, zwrot ten następuje nie później niż w terminie 14 dni.
2. Jeżeli Klient dokonał płatności kartą płatniczą lub przelewem elektronicznym zwrot należności następuje na kartę kredytową lub rachunek bankowy, z którego nastąpiła płatność (zwrot płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty). W przypadku płatności przelewem tradycyjnym, płatności przy odbiorze lub, gdy z przyczyn niezależnych od Sklepu identyfikacja rachunku bankowego, z którego nastąpiła płatność jest niemożliwa (brak możliwości zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty), zwrot nastąpi na konto Klienta w Sklepie, o czym Klient zostanie poinformowany za pomocą wiadomości e-mail, a następnie za uprzednią zgodą Klienta i wyłącznie na podstawie jego dyspozycji zostanie przekazana na rachunek bankowy Klienta. Dyspozycja przekazywana jest do Sklepu za pośrednictwem formularza kontaktu na stronach Sklepu po uprzednim zalogowaniu się na Koncie Klienta albo w przypadku odstąpienia od umowy poprzez wypełnienie formularza w części obejmującej numer rachunku bankowego. Sklep zastrzega sobie prawo do zweryfikowania tożsamości Klienta składającego polecenie zwrotu, w przypadku powzięcia wątpliwości, co do tożsamości Klienta.
3. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za niedokonanie zwrotu należności lub jego opóźnienie, jeżeli nastąpiło to z powodu przekazania przez Klienta błędnych danych osobowych (imię, nazwisko, adres) lub błędnego numeru rachunku bankowego.
5. W przypadku, gdy realizacja zamówienia okaże się niemożliwa, Sklep informuje o tym Klienta, przesyłając informację na adres e-mail Klienta podany do rejestracji w Sklepie. W przypadku opłacenia przez Klienta zamówienia, Sklep dokona zwrotu wpłaconych środków na rachunek bankowy wskazany przez Klienta zgodnie z zasadami opisanymi w dziale Zwrot należności Klientom.
6. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie wiadomości e-mail z informacjami dotyczącymi realizacji zamówień, jeżeli powyższe spowodowane jest przyczynami leżącymi po stronie Klienta.
7. W przypadku anulowania zamówienia (odstąpienia od umowy) opłaconego przez Klienta, Sklep dokona zwrotu wpłaconych środków Klientowi zgodnie z zasadami opisanymi w dziale Zwrot należności Klientom.
XIII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. Umowa sprzedaży zawierana jest między Klientem a Sprzedawcą.
Towary prezentowane na stronach Sklepu, nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.
3. Sprzedawca nie ponosi wobec osób trzecich odpowiedzialności za szkody szczególne, pośrednie lub wtórne powstałe w trakcie użytkowania nabytego towaru (produktu).
4. Odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z nieprawidłowym funkcjonowaniem towarów (produktów) użytkowanych zgodnie z instrukcją obsługi ogranicza się do warunków gwarancji określonych przez producenta, importera, dystrybutora lub inny podmiot udzielający gwarancji.
5. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za blokowanie przez administratorów serwerów pocztowych przesyłania wiadomości na adres e-mail wskazany przez Klienta oraz za usuwanie i blokowanie wiadomości e-mail przez oprogramowanie zainstalowane na komputerze używanym przez Klienta.
6. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za błędy w obsłudze zamówień Klienta lub innych jego dyspozycji, powstałe wskutek przekazania przez Klienta błędnych danych.
7. Wszystkie zdjęcia oraz użyte przez Sklep znaki towarowe są wykorzystywane wyłącznie w celach informacyjnych o towarze (produkcie) i pozostają własnością osób, którym przysługują prawa autorskie.
8. Klient zobowiązany jest do powstrzymywania się od jakiejkolwiek działalności, która mogłaby wpłynąć na prawidłowe funkcjonowanie Sklepu, w tym w szczególności od jakiegokolwiek ingerowania w jego zawartość lub jego elementy techniczne, w tym od dostarczania treści o charakterze bezprawnym.
9. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia oraz przerwy w funkcjonowaniu Sklepu, spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub jako efekt braku kompatybilności Sklepu z infrastrukturą techniczną Klienta.
10. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu. Zmiana Regulaminu wchodzi w życie z chwilą opublikowania na stronie internetowej Sklepu, chyba, że wyraźnie zastrzeżona jest inna data wejścia w życie. Zamówienia złożone przed datą wprowadzenia zmian do Regulaminu będą realizowane na podstawie postanowień Regulaminu obowiązujących w dniu złożenia zamówienia przez Klienta.
11. Regulamin jest dostępny na stronie internetowej Sklepu w formie umożliwiającej utrwalenie go w systemach teleinformatycznych Klienta. Treść Regulaminu może zostać utrwalona przez Klienta poprzez wydrukowanie, zapisanie na nośniku lub pobranie w każdej chwili ze strony internetowej Sklepu dostępnej pod adresem www.lavaredo.pl.
12. Treść umowy pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, stanowi treść zamówienia dokonanego przez Klienta, uzupełniona postanowieniami Regulaminu..
13. Prawem właściwym dla umowy pomiędzy Klientem a Sprzedawcą, której przedmiotem są usługi świadczone przez Sprzedawcę lub sprzedaż towarów na warunkach określonych w Regulaminie, jest prawo polskie. Wszelkie spory związane z usługami świadczonymi przez Sprzedawcę będą rozstrzygane przez właściwe polskie sądy powszechne. Klient będący Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania Reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Warszawie. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”. Użytkownik będący konsumentem ma również możliwość skorzystania z unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem internetowym: https://ec.europa.eu/consumers/odr
14. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy prawa polskiego, a w szczególności Kodeksu Cywilnego, Ustawy o prawach konsumenta oraz przepisy Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną..
15. Niniejszy regulamin obowiązuje, od dnia opublikowania go na stronie Sklepu Internetowego, tj. od dnia 19.12.2024r.
Załącznik nr 1
Regulamin Elektronicznej Karty Podarunkowej Lavaredo.pl
Niniejszy Regulamin (dalej „Regulamin”) określa ogólne zasady nabywania i użytkowania przedpłaconej Elektronicznej Karty Podarunkowej.
I. Definicje
- Użyte w niniejszym Regulaminie określenia oznaczają:
- Elektroniczna Karta Podarunkowa – (dalej jako Karta Podarunkowa) elektroniczny bon towarowy na okaziciela, będący znakiem legitymacyjnym w rozumieniu obowiązujących przepisów prawa, uprawniający do jednokrotnego zakupu Towarów w Sklepie internetowym Lavaredo.pl w ramach określonego limitu kwotowego,
- Wydawca - Walkabout Sp. z o.o., ul. Ruczaj 89, 02-997 Warszawa, wpisaną do rejestru przedsiębiorców, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Rejestru Sądowego - pod numerem KRS 0000266633, z kapitałem zakładowym 50.000,00 zł, NIP 5272522063, REGON 140731175,
- Nabywca – osoba dokonująca zakupu Elektronicznej Karty Podarunkowej,
- Użytkownik - każdorazowy posiadacz i okaziciel Elektronicznej Karty Podarunkowej,
- Sklep internetowy Lavaredo.pl - platforma sprzedażowa oferująca Towary Wydawcy, dostępna na stronie internetowej w domenie www.lavaredo.pl, zarządzana i prowadzona przez Wydawcę,
- Sklepy stacjonarne – stacjonarne sklepy Wydawcy:
- Mountain Shop Salewa-Dynafit, ul. Zamkowa 13, 35-032 Rzeszów,
- Sklep Górski Montiko, ul. Marszałkowska 72, 00-545 Warszawa,
- Outlet Salewa / Designer Outlet Warsaw, ul. Puławska 42e, 05-500 Piaseczno,
- Outlet Salewa / Factory Annopol, ul. Annopol 2, 03-236,
- siedziba Wydawcy, ul. Ruczaj 89, 02-997 Warszawa,
- Towary - produkty oferowane do sprzedaży w Sklepie internetowym Lavaredo.pl (z wyłączeniem znaków legitymacyjnych np. takich, Karta Podarunkowa),
- Kod Elektronicznej Karty – ciąg znaków alfanumerycznych przypisany do Elektronicznej Karty Podarunkowej, który umożliwia dokonanie Transakcji. Kod Elektronicznej Karty jest jednorazowego użytku,
- Transakcja - jednorazowa operacja dokonana przy użyciu Elektronicznej Karty Podarunkowej polega na wymianie całej kwoty dostępnej na Karcie na Towary oferowane przez Wydawcę w Sklepie internetowym Lavaredo.pl.
II. Nabycie i wydanie Elektronicznej Karty Podarunkowej
1. Elektroniczna Karta Podarunkowa może zostać nabyta w Sklepie internetowym Lavaredo.pl oraz w Sklepach Stacjonarnych Wydawcy.
2. Zamówienie na karty podarunkowe może obejmować wyłącznie karty podarunkowe. Nie jest możliwe łączenie zamówienia na karty podarunkowe z zamówieniem innych produktów. W przypadku, gdy Nabywca złoży zamówienie obejmujące zarówno karty podarunkowe, jak i inne produkty, zamówienie zostanie automatycznie podzielone na dwa odrębne: jedno dotyczące kart podarunkowych, a drugie pozostałych produktów.
3. Nabywca ma możliwość zakupu Elektronicznej Karty Podarunkowej na dowolną kwotę w przedziale od 50 zł do 1000 zł.
4. Po dokonaniu opłaty za Elektroniczną Kartę Podarunkową Lavaredo.pl, Nabywca otrzymuje od Wydawcy:
- unikatowy kod aktywacyjny Elektronicznej Karty Podarunkowej Lavaredo.pl,
- paragon niefiskalny lub potwierdzenie sprzedaży,
- na życzenie – notę księgową na wartość zakupionych kart podarunkowych.
5. Przekazanie zakupionych Elektronicznych Kart Podarunkowych Lavaredo.pl odbywa się w dni robocze od godziny 9 do 17-tej. Realizacja zamówienie trwa do 24 godzin od dokonania i zaksięgowania wpłaty na koncie Wydawcy.
6. Elektroniczna Karta Podarunkowa jest wysyłana w formacie PDF wraz z Kodem Elektronicznej Karty na adres e-mail podany przez Nabywcę, który może należeć do Nabywcy lub osoby trzeciej. Nabywca nie ma możliwości zażądania zwiększenia wartości Elektronicznej Karty Podarunkowej, która została już opłacona i wysłana na wskazany adres e-mail.
7. Zapłata za Elektroniczną Kartę Podarunkową w sklepie internetowym lavaredo.pl może być dokonana wyłącznie za pomocą elektronicznych metod płatności udostępnionych przez Wydawcę dla tego celu. Przy zakupie Elektronicznej Karty Podarunkowej w Sklepie internetowym Lavaredo.pl wyłączona jest możliwość płatności przy odbiorze. Zakup Elektronicznej Karty Podarunkowej nie może być opłacony przy użyciu innego znaku legitymacyjnego, takiego jak Karta Podarunkowa.
8. Przy zakupie Elektronicznej Karty Podarunkowej nie są stosowane żadne rabaty, w tym rabaty przysługujące Użytkownikowi zgodnie z obowiązującą polityką rabatową Wydawcy, w szczególności wynikające z programu lojalnościowego, o ile taki program jest prowadzony.
9. Elektroniczna Karta Podarunkowa, w rozumieniu obowiązujących przepisów prawa, stanowi znak legitymacyjny zgodnie z art. 921 Kodeksu Cywilnego. Nie jest ona elektronicznym instrumentem płatniczym ani elektroniczną kartą płatniczą.
10. Elektroniczna Karta Podarunkowa nie może być wymieniona na środki pieniężne (gotówkę) w całości ani w części, a jej opłacona wartość nie podlega oprocentowaniu.
11. Nabywca Elektronicznej Karty Podarunkowej zakupionej w Sklepie internetowym Lavaredo.pl, będący konsumentem lub przedsiębiorcą na prawach konsumenta dokonującym zakupu na odległość, ma prawo odstąpić od umowy bez podania przyczyny, składając odpowiednie oświadczenie w terminie czternastu (14) dni. Termin ten rozpoczyna się od dnia, w którym Nabywca lub wskazana przez niego osoba trzecia, inna niż przewoźnik, weszła w posiadanie towaru. Aby zachować termin odstąpienia, wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Wzór formularza oświadczenia o odstąpieniu od umowy jest dostępny na stronie internetowej.
12. Można skorzystać z jednego z następujących sposobów odstąpienia od umowy:
- wysłanie pisemnego oświadczenia o odstąpienia od umowy na adres korespondencyjny sklepu: Lavaredo.pl, ul. Ruczaj 80, 02-997 Warszawa.
- wysłanie odstąpienia od umowy na adres mailowy: sklep@lavaredo.pl.
13. W przypadku skorzystania z prawa do odstąpienia od umowy sprzedaży Elektronicznej Karty Podarunkowej, zwrot środków pieniężnych na rzecz Nabywcy nastąpi nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez Wydawcę oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Zwrot zostanie dokonany w sposób analogiczny do metody płatności użytej przez Klienta podczas zakupu Elektronicznej Karty Podarunkowej. Prawo do odstąpienia od umowy przysługuje wyłącznie Nabywcy Elektronicznej Karty Podarunkowej.
14. Wydawca nie wydaje duplikatów Elektronicznej Karty Podarunkowej.
III. Użytkowanie Elektronicznej Karty Podarunkowej
1. Elektroniczna Karta Podarunkowa uprawnia do zrealizowania jednorazowej Transakcji zarówno w Sklepie internetowym Lavaredo.pl, dostępnym pod adresem www.lavaredo.pl, jak i w sklepach stacjonarnych Wydawcy.
2. Użytkownik może korzystać z Elektronicznej Karty Podarunkowej natychmiast, od momentu jej otrzymania w formie pliku PDF wraz z Kodem Elektronicznej Karty.
3. Elektroniczna Karta Podarunkowa może zostać zrealizowana poprzez wybór opcji płatności „bon towarowy” podczas składania zamówienia w sklepie internetowym Lavaredo.pl lub poprzez przekazanie kodu elektronicznego sprzedawcy w sklepie stacjonarnym Wydawcy. Użytkownik ma możliwość wykorzystania więcej niż jednej Elektronicznej Karty Podarunkowej w ramach jednej Transakcji, przy czym wartość wszystkich użytych Kart zostanie zsumowana.
4. Termin ważności Elektronicznej Karty Podarunkowej wynosi 3 miesiące od daty jej zakupu od Wydawcy i przekazania Nabywcy.
5. Wydawca uwzględni rabaty przysługujące Użytkownikowi zgodnie z obowiązującą polityką rabatową, pod warunkiem że regulamin danego rabatu nie wyklucza jego zastosowania w przypadku płatności z wykorzystaniem kart podarunkowych, w tym Elektronicznej Karty Podarunkowej.
6. W zakresie zgodnym z obowiązującymi przepisami, podczas realizacji Elektronicznej Karty Podarunkowej nie uwzględnia się innych bonów rabatowych, kuponów rabatowych ani znaków legitymacyjnych, z wyjątkiem sytuacji opisanych w punkcie 3.
7. W przypadku realizacji Elektronicznej Karty Podarunkowej, jeżeli wartość nabytego Towaru jest niższa niż wartość przypisana do Elektronicznej Karty Podarunkowej, Nabywca lub Użytkownik nie ma prawa do otrzymania zwrotu różnicy w jakiejkolwiek formie. Po dokonaniu jednorazowej Transakcji Elektroniczna Karta Podarunkowa traci swoją ważność, a niewykorzystane środki nie podlegają zwrotowi ani nie mogą być przedmiotem jakichkolwiek roszczeń ze strony Nabywcy lub Użytkownika.
8. W sytuacji, gdy cena nabytego przez Użytkownika Towaru przewyższa wartość środków dostępnych na Karcie Podarunkowej, Użytkownik ma obowiązek uregulowania różnicy za pomocą elektronicznych metod płatności dostępnych w Sklepie internetowym Lavaredo.pl lub przy użyciu elektronicznych metod płatności oraz gotówki w sklepach stacjonarnych Wydawcy.
9. Wydawca zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji płatności Elektroniczną Kartą Podarunkową w sytuacji, gdy Kod Elektronicznej Karty został wcześniej wykorzystany lub upłynął termin ważności Elektronicznej Karty Podarunkowej. Odmowa realizacji płatności może nastąpić również w przypadku wystąpienia tymczasowych problemów technicznych związanych z obsługą Elektronicznej Karty Podarunkowej lub stwierdzenia nieprawidłowości dotyczących Kodu Elektronicznej Karty, aż do momentu wyjaśnienia i usunięcia problemu.
10. Elektroniczna Karta Podarunkowa wraz z przypisanym jej Kodem Elektronicznej Karty stanowi kartę na okaziciela i może zostać przekazana innej osobie, która z chwilą otrzymania staje się jej nowym Użytkownikiem.
11. Po upływie terminu ważności Elektroniczna Karta Podarunkowa traci swoją ważność i nie może być używana do realizacji kolejnych zakupów. W przypadku, gdy na Elektronicznej Karcie Podarunkowej pozostaną niewykorzystane środki, nie podlegają one zwrotowi ani nie mogą stanowić podstawy do jakichkolwiek roszczeń ze strony Użytkownika.
12. Użytkownik ponosi pełną odpowiedzialność za prawidłowe korzystanie oraz bezpieczeństwo Elektronicznej Karty Podarunkowej. Wydawca nie odpowiada za użycie Elektronicznej Karty Podarunkowej przez osobę, która weszła w jej posiadanie w sposób bezprawny, ani za sytuacje wynikające z podania przez Nabywcę błędnych danych do wysyłki Elektronicznej Karty Podarunkowej (np. adresu e-mail) lub z innych przyczyn niezależnych od Wydawcy po przekazaniu Karty Nabywcy lub osobie przez niego wskazanej. W takich przypadkach Elektroniczna Karta Podarunkowa nie podlega ponownemu wydaniu.
IV. Zwrot towarów zakupionych za pomocą Elektronicznej Karty Podarunkowej
1. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji dotyczącej Towaru nabytego za pomocą Elektronicznej Karty Podarunkowej, Użytkownik otrzyma równowartość ceny reklamowanego Towaru z momentu realizacji Karty. Zwrot nastąpi w formie nowej Elektronicznej Karty Podarunkowej o wartości odpowiadającej zwracanej kwocie, a w sytuacjach, gdy nie jest to możliwe, w formie gotówki lub przelewu na wskazany rachunek bankowy. W przypadku zwrotu przelewem, konieczne jest wcześniejsze podanie numeru konta bankowego, na które ma zostać przekazana należna kwota.
2. W przypadku zwrotu Towaru nabytego w Sklepie internetowym Lavaredo.pl przy użyciu Elektronicznej Karty Podarunkowej, Użytkownik otrzyma równowartość ceny Towaru z momentu realizacji Elektronicznej Karty Podarunkowej w formie nowej Elektronicznej Karty Podarunkowej o odpowiadającej wartości zwrotu.
V. Ochrona Danych Osobowych
1. Wydawca jest administratorem danych osobowych Użytkowników oraz osób wskazanych przez Użytkowników.
2. Dane osobowe są przetwarzane przez Wydawcę zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, wyłącznie w celach związanych z działalnością Wydawcy, obejmujących: wydawanie Kart Podarunkowych, realizację i obsługę transakcji dokonywanych za ich pomocą, prowadzenie komunikacji z Użytkownikami, rozpatrywanie reklamacji oraz archiwizację i ewidencję podejmowanych działań.
Dane osobowe są przetwarzane na podstawie:
- a) zawarcia i realizacji umowy sprzedaży Karty Podarunkowej,
- b) ochrony interesów posiadacza Karty Podarunkowej (w tym dostarczenia Karty Podarunkowej, obsługi komunikacji oraz rozpatrywania reklamacji), lub
- c) uzasadnionego interesu Wydawcy (np. obrona przed roszczeniami lub w przypadku danych osób trzecich podanych przez Użytkowników, takich jak wskazanie adresu do doręczenia Karty innej osobie).
3. Podanie danych osobowych Wydawcy jest dobrowolne, jednak ich brak może skutkować trudnościami lub uniemożliwieniem zakupu Karty Podarunkowej za pośrednictwem Sklepu internetowego Lavaredo.pl, jej skutecznego doręczenia lub aktywacji.
4. Dane osobowe są przechowywane przez czas niezbędny do realizacji czynności związanych z zakupem Kart Podarunkowych przez Użytkowników oraz innych działań wskazanych w Regulaminie. Po upływie tego okresu dane mogą być przetwarzane na podstawie: obowiązków prawnych Wydawcy (np. dotyczących przechowywania dokumentów księgowych) lub prawnie uzasadnionego interesu (np. obrona przed potencjalnymi roszczeniami wobec Sprzedającego).
5. Wydawca zapewnia osobom, których dane osobowe są przetwarzane, możliwość realizacji praw wynikających z przepisów prawa, w tym prawa dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, zmiany, usunięcia lub przenoszenia. Osoby te mają również prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych oraz do wniesienia sprzeciwu wobec takiego przetwarzania, zgodnie z zasadami określonymi w obowiązujących przepisach. W przypadku dobrowolnego wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych, każda osoba ma prawo do jej cofnięcia w dowolnym momencie. Dodatkowo, każda osoba, której dane są przetwarzane, ma prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
6. Dane osobowe Użytkowników oraz innych osób, których dane zostały zgłoszone przez Użytkownika, są chronione przez Wydawcę przed dostępem osób nieupoważnionych, ich ujawnieniem, utratą lub nieuprawnioną modyfikacją. W tym celu Wydawca stosuje odpowiednie środki techniczne i organizacyjne zapewniające właściwe zabezpieczenie przetwarzanych danych.
7. W sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych nieuregulowanych w Regulaminie stosuje się odpowiednie zapisy Polityki Prywatności, której treść dostępna jest na stronie https://lavaredo.pl/Polityka-prywatnosci-chelp-pol-35.html.
VI. Reklamacje
1. Użytkownik ma prawo zgłosić reklamację w przypadku nieuzasadnionego obciążenia Elektronicznej Karty Podarunkowej lub z innych uzasadnionych powodów związanych z jej nabyciem lub realizacją.
2. Reklamację można złożyć elektronicznie za pomocą formularza kontaktowego dostępnego na stronie internetowej Lavaredo.pl, poprzez wiadomość e-mail lub w formie pisemnej, wysyłając ją na adres Wydawcy.
3. Reklamacja powinna zawierać: imię i nazwisko, dane kontaktowe, opis okoliczności uzasadniających reklamację oraz konkretne żądanie Użytkownika związane z reklamacją. Zaleca się dołączenie dokumentów, które mogą potwierdzić zasadność reklamacji i ułatwić jej rozpatrzenie.
4. W przypadku, gdy dane lub informacje zawarte w reklamacji wymagają uzupełnienia, Wydawca przed przystąpieniem do jej rozpatrzenia zwróci się do Użytkownika o dostarczenie brakujących informacji w określonym zakresie.
5. Wydawca rozpatruje reklamację w terminie 14 dni od daty otrzymania prawidłowo sporządzonej reklamacji. Informacja o sposobie jej rozpatrzenia zostanie przekazana Użytkownikowi drogą elektroniczną na adres e-mail podany podczas rejestracji lub w formie pisemnej. W przypadku odrzucenia reklamacji Wydawca poinformuje Użytkownika o przyczynach podjętej decyzji.
6. Sprzedający nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.
7. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji Wydawca wyda Użytkownikowi nową Elektroniczną Kartę Podarunkową o wartości odpowiadającej środkom zgromadzonym na reklamowanej Karcie. Okres ważności nowej Elektronicznej Karty Podarunkowej zostanie przedłużony o czas potrzebny na rozpatrzenie reklamacji.
- Użytkownik będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozstrzygania reklamacji i dochodzenia roszczeń, w tym:
- skierowania sprawy do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu,
- zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w celu polubownego zakończenia sporu,
- skorzystania z bezpłatnej pomocy powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów oraz organizacji społecznych zajmujących się ochroną praw konsumentów,
- skorzystania z europejskiej platformy ODR (Online Dispute Resolution), dostępnej pod adresem ODR.
VII. Postanowienia końcowe
1. Treść Regulaminu jest dostępna w siedzibie Wydawcy oraz na stronie internetowej Sklepu Internetowego Lavaredo.pl.
2. Nabywca, odbierając Elektroniczną Kartę Podarunkową Lavaredo.pl, potwierdza, że zapoznał się z treścią niniejszego Regulaminu, akceptuje jego postanowienia w całości i zobowiązuje się do ich przestrzegania.
3. Użytkownik, realizując Elektroniczną Kartę Podarunkową Lavaredo.pl, potwierdza zlecenie jej użycia w zakresie zgodnym z dokumentacją posiadaną przez Wydawcę, wynikającym z realizacji tej Karty.
4. Elektronicznej Karty Podarunkowej Lavaredo.pl nie podlega wymianie na środki pieniężne (gotówkę).
5. Wydanie Elektronicznej Karty Podarunkowej Lavaredo.pl nie stanowi sprzedaży opodatkowanej podatkiem od towarów i usług (VAT) w rozumieniu obowiązujących przepisów prawa podatkowego.
6. Elektroniczna Karta Podarunkowa Lavaredo.pl, w rozumieniu obowiązujących przepisów prawa, nie stanowi elektronicznego instrumentu płatniczego ani elektronicznej karty płatniczej. Jest to elektroniczna forma bonu towarowego o różnorodnym przeznaczeniu.
7. Do wszelkich spraw nieuregulowanych w Regulaminie będą miały zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego dotyczące znaków legitymacyjnych na okaziciela.
8. Wydawca zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian w Regulaminie. Zmieniony Regulamin obowiązuje od dnia jego wprowadzenia przez Wydawcę, po uprzednim udostępnieniu jego treści na stronie internetowej http://www.Lavaredo.pl.
9. Zmiana Regulaminu nie narusza praw nabytych przez Nabywcę lub Użytkownika będącego Konsumentem przed dniem wejścia w życie zmian. W szczególności zmiany Regulaminu nie wpływają na złożone Zamówienia ani na realizowane lub wykonane Umowy Sprzedaży.
10. W sprawach dotyczących Sklepu internetowego Lavaredo.pl, które nie zostały uregulowane w niniejszym Regulaminie, stosuje się Regulamin Sklepu Internetowego Lavaredo.pl. Aktualna treść Regulaminu jest dostępna na stronie: https://lavaredo.pl/Regulamin-cterms-pol-26.html.
11. W przypadku, gdy którekolwiek postanowienie Regulaminu jest niezgodne z bezwzględnie obowiązującymi przepisami prawa, zamiast tego postanowienia stosuje się odpowiednie przepisy prawa, przy czym pozostałe postanowienia Regulaminu pozostają w pełni obowiązujące.
12. Niniejszy regulamin obowiązuje, od dnia opublikowania go na stronie Sklepu Internetowego, tj. od dnia 19.12.2024r.